7 Haziran 2012 Perşembe

Yeme Arzunuzu Lida Tablet Bastırın


En iyi diyet uygulayabildiğiniz diyettir. Son yıllarda en az bir düzine diyet denedim. İlk kilo kaybından sonra diyete devam etmem pek mümkün olmuyordu. Sevdiğim yemeklere geri dönmeye ve sonuç olarak verdiğim kiloları almaya eğilimim var.Bu nedenle Lida form hapı kullandımve kısa zamanda çok faydasını gördüm.Bir sonraki diyet planım sağduyulu bir yaklaşım olacak.En iyi diyetin porsiyonları kontrol etmek, yemek seçimi ve zamanlamayla ilgili olduğunu düşünüyorum. Beslenme ve sağlık konularındaki bilgimin sınırlı olduğunu kabul etmekle birlikte sağduyunun diyet oyununda bir rolü olduğunu da düşünüyorum. Denediğim çoğu diyet bana bir şey ifade etmemişti. Belli bir hap almak ya da tek çeşit yemekle beslenmek sağlığınız için iyi olamaz.Bugüne değin, herkesin hangi besin maddelerinin iyi ve hangilerinin kötü olduğunu bildiği kanaatindeyim. Doymamış yağlar, işlenmiş besinler, ve aşırı tuz ile şeker iyi değildir. yağsız et, meyveler, sebzeler ise çok iyidir. Günde az ama aşırı yediğiniz öğünler kötüdür. Az ve sık yemek iyidir. Metabolizmanızın çalışmasını sağlar.Yavaşlayan metabolizma Lida kapsül kullanılmadığı takdirde kilo alımını tetikler.
Büyük porsiyonlar yemenin kötü hissetmeme yol açtığını gördüm. Sevdiğim bir şeyi yiyorsam, duramıyor ve tıka basa dolana kadar yiyorum. Daha küçük porsiyonlar yemeyi denedim ve 20 dakika kadar gerçekten daha fazlasını istiyor muyum, denemek için bekledim. Bu porsiyon kontrolü çok iyi işler.Lida kapsül kullanmaya başladıktan sonra açlığımın tatmin edildiğini ve daha fazla yeme ihtiyacımın olmadığını anladım.Yemek pişirme alışkanlıklarımı da biraz değiştirdim. Kızartmak yerine haşlamak doğru bir başlangıç olabilir. Bir kaşık yerine yarım kaşık yağ kullanıyorum. Besinleri kızarttığımda, en az zeytin yağını kullanmaya özen gösterip ekmeği atlıyorum. Alışkanlıklarımda bu gibi ufak değişiklikler yapmak büyük fark yaratıyor ve bir süre sonra da alışıyorsunuz. Kötü alışkanlıklarınız iyi hale gelebilir.

0 yorum:

Yorum Gönder