14 Temmuz 2012 Cumartesi

Lida ile Gerçekçi Hedefler Belirlemek

Öyleyse, zayıflamada Lida ile gerçekçi hedefler belirleme konusunda nasıl davranmalısınız? Yapılacak en basit şeylerden biri, beş karaktere dayanan, iyi planlanmış bir Lida tekniği kullanmaktır. Açıkça tanımlanmış hedefler belirlemek önemlidir. Hedefleriniz ne kadar spesifik olursa, onları başarmak için o kadar odaklanırsınız. Hedefleriniz direkt ve anlaşılması kolay olmalıdır. Sadece “Birkaç kilo vermek istiyorum,” demek, yeterli değildir. Daha açık bir hedef şöyle olmalıdır: “Altı ay içinde 15 kilo vermek istiyorum.” Hedef belirlerken, “ne” ve “nasıl” sorularını yanıtlayın. Tam olarak ne yapacaksınız? 2 ayda 15 kilo vereceksiniz. Nasıl yapacaksınız? Tabii ki Lida ile. Uygun diyeti yapıp izlediğim programın tavsiye ettiği egzersiz değişimlerini uygulayarak. Hedefinizin ölçülebilir olması çok önemlidir. Böylece hem yol boyunca nerede olduğunuzun bilincinde olacak, hem de konsantrasyonunuzu koruyacaksınız. Konu kilo vermek olunca, pek çok ölçüm vardır. Ancak bizler genelde sayılara takılıp kalırız. Lütfen beni yanlış anlamayın. Evet, tartıda görünen sayı fark yaratabilir, ancak gelişiminizi ölçmenin farklı yolları da vardır. Lida’ nın gücüne inanıp öyle hareket edin. İçine girdiğiniz giysilerin ölçüsü, kilo verdiğinizin ilk işareti olabilir. O kadar çok insan bana gelip, “Tartıda bir değişiklik yok, ancak iki hafta önce 40 bedenken, şimdi 38 bedene girebiliyorum,” dedi ki. Bunun sebebi, kilo kaybının kendini genelde sayılarla değil, beden ve vücut şeklinizdeki değişimlerle göstermesidir.

0 yorum:

Yorum Gönder